پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت الاسلام کاظم لو - حوزه قزوین

حوزه / مدیرحوزه علمیه خواهران قزوین با تاکید بر نهادنیه شدن حجاب وعفاف در جامعه اسلامی، گفت: بد حجابی سبب تخریب وتضعیف بنیان خانواده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو درجمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه  به آثار حجاب و عفاف اشاره و بیان داشت: در قرآن کریم 7 بار  واژه حجاب به کار برده  شده و این نشان دهنده این است که باید تلاش نماییم فرهنگ صحیح حجاب و عفاف در میان بانوان  بیشتر ترویج شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین به آفات بدحجابی در جامعه اشاره وخاطرنشان کرد: بد حجابی مانند آتش است که وقتی در جامعه گسترش پیدا نماید، همه را در بر می گیرد  و این بسیار خطرناک است.

وی خاطرنشان کرد:توسعه فساد وفحشا وسوء قصد وتجاوز به عنف وطلاق از آفات اصلی بی حجابی در جامعه محسوب شده و باید دقت نماییم که از این مهم غافل نشویم.

این محقق حوزوی ادامه داد: امروز عده ای  در جامعه می خواهند که ارزش های اسلامی را با ترویج بی حجابی و اشاعه فساد  کمرنگ نمایند که این مهم نیازمند هوشیار است.

حجت الاسلام کاظم لو خطاب به اساتید و طلاب هم بیان داشت: شما اساتید و طلاب خواهر باید بیش از پیش مسئله حجاب وعفاف را در جامعه به خصوص به نسل نوجوان و جوان  منتقل نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha